مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 18:252022-01-19اقتصادي

رفع فقر مطلق در دستور کار است


معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: رفع فقر مطلق در نظام دستور کار جدی این وزارتخانه است و به همین دلیل ضروری است که بانک اطلاعاتی دقیق این بخش تکمیل شود.

- علی حسین رعیتی فرد چهارشنبه 29 دی در جلسه شورای هماهنگی دستگاه های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس گفت: این وزارتخانه ابر دستگاهی است که در حوزه های مختلف وظایفی داشته و فعالیت گسترده ای دارد.

او ادامه داد: بیش از 11 میلیون نفر از جامعه بیمه شده کشور که با افراد تحت تکفل جمعیتی حدود 50 میلیون نفر جزء جامعه هدف خدمات این وزارتخانه هستند و خدمات رسانی درست این وزارتخانه سرمایه اجتماعی را افزایش و عدم خدمات دهی مناسب به شدت نارضایتی در جامعه دامن خواهد زد.

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی یکی از دغدغه های اصلی دولت سیزدهم را ارائه خدمات در حوزه اشتغال دانست و گفت: پیگیری ویژه برای هماهنگی دستگاه های اجرایی در مسیر ایجاد اشتغال دستورکار اصلی شورای عالی اشتغال کشور است تا اشتغالزایی مدنظر دولت سیزدهم محقق شود.

رعیتی فرد عنوان کرد: زیست بوم اشتغال کشور اخیرا طراحی شده تا با استفاده از این ظرفیت و آمایش سرزمینی اشتغال مورد نظر و موثر در هر شهرستان و استان با توجه به اولویت های منطقه ای حاصل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع فقر مطلق در دستور کار است

رفع فقر مطلق در دستور کار است