مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 18:102022-01-19اجتماعي

نتایج نهایی دوره های بدون آزمون علمی کاربردی اعلام شد


نتایج نهایی دوره های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه همچنین کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه ای «ناپیوسته» نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی بهمن ماه سال 1400 اعلام شد.

- نتایج نهایی دوره های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه همچنین کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه ای ناپیوسته نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی بهمن ماه سال 1400 اعلام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد که براساس ضوابط مربوط به گزینش متمرکز هر یک از رشته های تحصیلی گروه های آموزشی دوره های مذکور از بین متقاضیانی که حدنصاب لازم را احراز کرده اند، براساس اولویت کدرشته محل های انتخابی و ظرفیت های تخصیص داده شده به هر سهمیه، گزینش انجام و اسامی پذیرفته شدگان در هر کدرشته محل استخراج شده است.

بر این اساس پذیرفته شدگان لازم است برای اطلاع از تاریخ دقیق ثبت نام و انتخاب واحد از روز یکشنبه سوم بهمن به سامانه جامع آموزشی هم آوا دانشگاه علمی کاربردی به نشانی http://edu.

uast.

ac.

ir مراجعه کنند.

اصل کاربرگ 101 (گواهی اشتغال به کار) با امضا و مهر بالاترین مقام مسئول، آخرین فیش حقوقی یا حکم کارگزینی یا قرارداد معتبر انجام کار و برای شاغلین نیروهای مسلح ارایه حکم کارگزینی یا گواهی اشتغال به کار از یگان مربوط برای پذیرفته شدگان در کدرشته محل هایی که م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج نهایی دوره های بدون آزمون علمی کاربردی اعلام شد

نتایج نهایی دوره های بدون آزمون علمی کاربردی اعلام شد