مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 17:552022-01-19سياسي

تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای تحول نیازمند مسوولیت پذیری اجتماعی است


رییس مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پیشرفت وعدم پیشرفت کشور به همه ما وابسته است، گفت: این وزراتخانه برای تحول نیازمند مسوولیت پذیری اجتماعی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، مهرداد گودرزوند چگینی عصر امروز در مراسم معارفه مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: زندگی مردم با خدمات تعاون، کار و رفاه اجتماعی گره خورده است.

  وی با بیان اینکه در رأس وزراتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی یک جوان قرار گرفته، افزود: دولت جدید پوست اندازی در تمامی مجموعه ها دارد و یقیناً در این وزارتخانه متبوع نیز شاهد تحولات خواهیم بود.

  رییس مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه توسعه خدمات در همه حوزه نیازمند حمایت است، گفت: گیلان در همه بخش ها از جمله در تعاون عقب مانده و نیازمند تعاون است.

  نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پیشرفت وعدم پیشرفت کشور به همه ما وابسته است، افزود: این وزراتخانه برای تحول نیازمند مسؤولیت پذیری اجتماعی است.

  چگینی مدیرکل جدید را فردی متخصص و با تجربه دانست و بیان کرد: مدیرکل پیشین تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز داری حسن سابقه است و باید در بخش های مورد نیاز از وی استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای تحول نیازمند مسوولیت پذیری اجتماعی است

تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای تحول نیازمند مسوولیت پذیری اجتماعی است