مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 17:502022-01-19سياسي

شروع اقدامات برای آزادسازی بستر رودخانه کرج


رییس کل دادگستری البرز با اشاره به شروع اقدامات برای آزادسازی بستر رودخانه کرج گفت: ضرب الاجل رییس قوه قضاییه در 48 ساعت وارد فاز عملیاتی شد.

- ، نشست ویژه شورای حفظ حقوق بیت المال در امور اراضی و منابع طبیعی و قرارگاه صیانت از بیت المال استان البرز با موضوع اجرای دستور ویژه رییس قوه قضاییه در خصوص آزادسازی بستر و حریم رودخانه کرج برگزار شد.

حسین فاضلی هریکندی در این جلسه با اشاره به دستورات رییس قوه قضاییه در خصوص مقابله با ساخت و سازها و تغییر کاربری های غیرمجاز که در نشست شورای عالی قضایی مطرح و در جلسه شورای عالی حفظ حقوق بیت المال مورد تاکید قرار گرفت، گفت: حجت الاسلام و المسلمین اژه ای در این نشست ها ضمن تقدیر از عملکرد پیشگیرانه دادگستری کل استان در مقابله با تغییر کاربری های غیرمجاز از طریق ایجاد سامانه رصد برخط تغییرکاربری با همکاری سازمان جهاد کشاورزی استان، به دادستان کل کشور و معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه مأموریت داد تا نسبت به بررسی طرح دادگستری استان البرز اقدام کنند.

وی با اشاره به دستور رییس قوه قضاییه برای شروع جدی مقابله با تصرف حریم و بستر رودخانه ها از رودخانه کرج، گفت: امروز کمتر از 48 ساعت پس از این دستور، نشست ویژه قرارگاه با دعوت از دستگاه های عضو تشکیل شد تا نسبت به عملیاتی شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شروع اقدامات برای آزادسازی بستر رودخانه کرج

شروع اقدامات برای آزادسازی بستر رودخانه کرج