مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 17:502022-01-19بين الملل

مسکو: مأموریت دیپلماتیک روسیه در اوکراین به طور عادی ادامه دارد


سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه به ادعای یک روزنامه آمریکایی درخصوص تخلیه تدریجی سفارت و سرکنسول گری های روس در اوکراین واکنش نشان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ماریا زاخاروا سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه، به جوسازی و ادعای اخیر یک روزنامه آمریکایی درباره تنش در اوکراین واکنش نشان داد.

روزنامه ، زاخاروا در واکنش به این گزارش نیویورک تایمز در بیانیه ای نوشت: سفارت و سرکنسول گری های روسیه به طور عادی به کار خود ادامه می دهند .

او در ادامه نوشت، عملکرد عادی دیپلمات های روس در اوکراین در حالی انجام می شود که مأموریت های خارجی روسیه از سوی تندروهای اوکراینی و تحریکات نیروهای امنیتی محلی مورد حمله قرار می گیرند .

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه متذکر شد، دیپلمات های روس و خانواده های آن ها و کارکنان مأموریت های خارجی روسیه در اوکراین تهدیداتی فردی دریافت می کنند.

زاخاروا افزود، یادداشت هایی اعتراضی در این زمینه به دولت کی یف ارسال شده است که یکی از موارد اخیر آن حمله به سرکنسول گری روسیه در لویو با استفاده از کوکتل مولوتوف است .

از ماه گذشته رسانه های آمریکایی جوسازی و خبرسازی درباره احتمال حمله روسیه به اوکراین در اوایل سال جاری میلادی را آغاز کرده و موجب تشدید تنش در شرق اروپا شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکو: مأموریت دیپلماتیک روسیه در اوکراین به طور عادی ادامه دارد

مسکو: مأموریت دیپلماتیک روسیه در اوکراین به طور عادی ادامه دارد