مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 17:352022-01-19سياسي

افزایش 110 درصدی اعتبارات بودجه 1401 شهرداری اهواز


در بیست و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر اهواز، لایحه بودجه 1401 شهرداری توسط شهردار به شورا تقدیم شد.

- رضا امینی شهردار اهواز در این جلسه با اشاره به سابقه تاریخی اهواز و لزوم رعایت و ارتقای سطوح شهر برای ساکنان اظهار کرد: از بدو ورود به اهواز تلاش برای شناسایی نقاط آسیب زا، آسیب پذیر و آسیب دیده شهر در قالب برنامه های بلند مدت، میان مدت و کوتاه مدت آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه اعضای شورای شهر اهواز صددرصد از برنامه ها حمایت کرده اند، افزود: هر چند شاید تاکنون برنامه ها خروجی های ظاهری نداشته یا کمتر خروجی داشته اند اما در آینده نزدیک خروجی های ظاهری و همچنین تغییرات زیرساختی و اصلاحات فرآیندی در برنامه بلند مدت و ریل گذاری شهرداری اهواز را مشاهده خواهیم کرد.

شهردار اهواز با بیان اینکه فرآیند تدوین بودجه سال 1401 از 28 مهرماه آغاز شد و تاکنون ادامه داشت، بیان کرد: این بودجه در 100 جلسه با مشارکت 151 نفر و صرف 3 هزار و 36 ساعت کار کارشناسی و مدیریتی تدوین و تنظیم شده است.

امینی گفت: این بودجه با تمرکز بر اتمام پروژه های نیمه تمام، بررسی ظرفیت ها و درآمدهای سیاستی مانند مشارکت بخش خصوصی، تسهیلات بانکی و سرمایه گذاری، حرکت به سمت بررسی و تصویب پروژه ها قبل از تخصیص منابع، افزایش سهم مشارکت بخش خصوصی در توسعه شهر، راه اندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 110 درصدی اعتبارات بودجه 1401 شهرداری اهواز

افزایش 110 درصدی اعتبارات بودجه 1401 شهرداری اهواز