مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 17:302022-01-19سياسي

راه «حاج قاسم» تا نابودی آمریکا و صهیونیسم ادامه دارد


جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: راه «حاج قاسم» به پرچم داری سردار قاآنی و همه فرماندهان و رهبران جبهه مقاومت روشن است و تا نابودی آمریکا و همچنین رژیم صهیونیستی ادامه پیدا خواهد کرد.

- ، سردار محمدرضا فلاح زاده جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه صبح امروز (چهارشنبه) در گفتگو با برنامه سلام سردار رادیو مقاومت با اشاره به اینکه سردار سلیمانی تربیت یافته علمای شاخصی از مراجع بزرگ همچون امام خمینی(ره) و رهبر انقلاب بود، گفت: صبر، بردباری، مقاومت و مقابله با زیاده خواهان و مستکبران تاریخ که حاج قاسم در عصر حاضر این مسیر را ادامه داد، همان راه علمای اسلام است.

وی اظهار کرد: حاج قاسم به تاثر از مکتب اسلام، اوایل انقلاب در مقابل صدام و بعد از آن در مقابل رژیم صهیونیستی و آمریکا قد علم کرد.

او در حوزه ی برنامه ریزی، سازماندهی و اقدام و عمل به موقع در صحنه های گوناگون خوش درخشید و برنامه های دشمنان به خصوص دشمنان نیابتی مثل داعش را به ناکامی و نابودی کشید.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه با اشاره به اینکه شهید سلیمانی در حوزه تفکر و تصمیم، انسانی با اراده بود، تصریح کرد: شخصیت حاج قاسم را در دو حوزه باید تعریف کرد، در حوزه شخصیتی او خدامحور بود، ولایت مدار بود و ایمانی راسخ داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه «حاج قاسم» تا نابودی آمریکا و صهیونیسم ادامه دارد

راه «حاج قاسم» تا نابودی آمریکا و صهیونیسم ادامه دارد