مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 17:302022-01-19سياسي

مددجویان استان اردبیل مشاوره رایگان حقوقی دریافت می کنند


رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: در راستای رفع مشکلات و آسیب های اجتماعی مددجویان استان دستگاه قضایی آماده ارائه مشاوره های رایگان حقوقی است.

- خبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسین کثیرلو بعد از ظهر چهارشنبه در حاشیه دیدار با مدیران و کارکنان اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان، ضمن قدردانی از خدمات این کمیته در یاری رساندن به نیازمندان، اظهار کرد: در راستای حمایت از مددجویان استان باید هم افزایی، همکاری و هماهنگی تمامی نهادها و مراکز نیکوکاری استان با معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان افزایش یابد.

وی با اشاره به اینکه طبق آمار بیش از 82 هزار نفر در اردبیل تحت پوشش کمیته امداد هستند افزود: 11 درصد خانوارهای استان و 7 درصد جمعیت استان را شامل می شود.

رییس کل دادگستری کل استان اردبیل با بیان اینکه یکی از راهکارهای کمک به این نهاد در بحث گسترش تشکیلات قضایی است تصریح کرد: ضروری است تا اقدامات لازم جهت کاهش طلاق ارائه آموزش ها و مشاوره های قبل از ازدواج در بین مددجویان انجام گیرد.

حجت الاسلام کثیرلو با اشاره به اینکه یکی از سیاست کلان کشوری در کمیته امداد، توانمندی سازی قشر ضعیف تحت پوشش کمیته است خاطر نشان کرد: دستگاه قضایی استان نیز آماده هرگونه همکاری از جمله ارائه مشاوره های حقوقی رایگان به خانواده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مددجویان استان اردبیل مشاوره رایگان حقوقی دریافت می کنند

مددجویان استان اردبیل مشاوره رایگان حقوقی دریافت می کنند