مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 17:252022-01-19اجتماعي

دو تیم امدادی برای نجات جان 11 کوهنوردان گرفتار در برف عازم شدند


مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: برای نجات جان 11 کوهنورد که در کوه های منطقه کلاترزان شهر سنندج در برف گرفتار شده اند 2 تیم عملیاتی و تخصصی کوهستان از این جمعیت اعزام شدند.

- ایسنا/کردستان مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: برای نجات جان 11 کوهنورد که در کوه های منطقه کلاترزان شهر سنندج در برف گرفتار شده اند 2 تیم عملیاتی و تخصصی کوهستان از این جمعیت اعزام شدند.

پیام جلالی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به بارش برف و کولاک سنگینی که طی دو روز اخیر در استان کردستان رخ داد، اظهار کرد: امروز چهارشنبه با خبر شدیم که 11 نفر کوهنورد غیرحرفه ای در کوه های منطقه کلاترزان از اطراف شهر سنندج در برف و کولاک گرفتار شده اند.

وی با اشاره به اینکه وضعیت این کوهنوردان به دلیل تمام شدن آذوقه و سرما بغرنج اعلام شده است افزود: ما درصدد بودیم به صورت امداد هوایی برای نجات جان این افراد اقدام کنیم اما با توجه به شرایط منطقه میسر نشد و به صورت زمینی 2 تیم از این جمعیت برای امدادرسانی به کوهنوردان گرفتار در برف و کولاک اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان تاکید کرد: با توجه به بارش سنگین برف و کولاک اخیر، در حال حاضر شرایط برای کوهنوردی مساعد نیست و توصیه می کنیم که مردم به کوه های اطراف شهر نروند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو تیم امدادی برای نجات جان 11 کوهنوردان گرفتار در برف عازم شدند

دو تیم امدادی برای نجات جان 11 کوهنوردان گرفتار در برف عازم شدند