مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 17:202022-01-19سياسي

بیش از 50 درصد واحدهای روستایی کشور مقاوم سازی شده اند


رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: تا قبل از سال 84، تنها 7 درصد واحدهای مسکونی روستایی کشور مقاوم سازی شده بود و امروز متوسط کشوری واحدهای مقاوم شده به بیش از 50 درصد رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، اکبر نیکزاد عصر امروز در آیین تکریم و معارفه بنیادمسکن لرستان اظهار کرد: بنیادمسکن انقلاب اسلامی با فرمان تاریخی امام خمینی(ره) تاسیس و طی 4 دهه اقدامات بسار خوبی در سطح کشور انجام داده است.

وی خاطرنشان کرد: اهدافی که این نهاد انقلابی برای آن ایجاد شده، بسیار ارزشمند است که البته باید تلاش ها و مجاهدت ها بیشتر از گذشته ادامه یابد.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه در این مجموعه کار کردن تخصص خود را می طلبد و تلخی و شیرینی های خود را دارد، افزود: بنیاد مسکن یک ریال از بودجه جاری دولت ندارد و کار در این نهاد سختی های خود را دارد.

نیکزاد بیان داشت: بنیاد مسکن بار مالی برای دولت ندارد اما ثمرات و خدمات ارزشمندی را طی این 4 دهه به مردم ارائه کرده است.

وی با اشاره به حضور همیشگی بنیاد مسکن در کنار مردم، تصریح کرد: در هر جایی که لازم به کمک و حضور بنیاد مسکن بوده، ورود پیدا کردیم.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ادامه داد: تا قبل از سال 84، تنها 7 درصد واحدهای مسکونی روستایی کشور مقاوم سازی شده بود و امروز متوسط کشوری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 50 درصد واحدهای روستایی کشور مقاوم سازی شده اند

بیش از 50 درصد واحدهای روستایی کشور مقاوم سازی شده اند