مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 17:052022-01-19سياسي

اجرای 200 برنامه به مناسبت گرامیداشت مقام مادر در مازندران


مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران با اشاره به اجرای 200 برنامه به مناسبت گرامیداشت روز زن و مقام مادر گفت: فعالیت در حوزه بانوان و خانواده گسترده است در این بخش نیازمند حمایت همه جانبه مسؤولان و دستگاه های اجرایی هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، سمیه قاسمی طوسی بعد از ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت ولادت حضرت فاطمه الزهرا(س) و روز زن برگزار شد به فعالیت های اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران و اجرای 200 برنامه به مناسبت روز زن اشاره و اظهار کرد: فعالیت در حوزه بانوان و خانواده گسترده است در این بخش نیازمند حمایت همه جانبه مسؤولان و دستگاه های اجرایی هستیم.

وی از تدوین سند ارتقای وضعیت زنان خبر داد و گفت: با توجه به سیاست های کلی برنامه های توسعه تقویت نهاد خانواده و جایگاه زن در صحنه های اجتماعی، استیفای حقوق شرعی و قانونی، توسعه فرصت ها با تکیه بر پیشگیری از آسیب های اجتماعی، توسعه سلامت، اوقات فراغت، توسعه و ساماندهی امور اقتصادی و معیشتی، ارتقای توانمندی زنان مدیر و نخبه، بازنگری قوانین و مقررات و اصلاح ساختار اداری تشکیلاتی زنان و خانواد این سند تدوین شد.

قاسمی با بیان اینکه اجرای برنامه های فرهنگی، آموزشی و توجه به زیر اخت ها در اولویت فعالیت اداره کل امور بانوان و خانواده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 200 برنامه به مناسبت گرامیداشت مقام مادر در مازندران

اجرای 200 برنامه به مناسبت گرامیداشت مقام مادر در مازندران