مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 17:002022-01-19سياسي

لزوم فعالیت منسجم بانوان نخبه و فرهنگی همدان


نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: اگر تشکیلات منسجمی از بانوان نخبه و فعال فرهنگی در کنار یکدیگر حضور پیدا کنند، توان ارتقای فرهنگی استان به وجود خواهد آمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی عصر امروز در جمع بانوان نخبه بسیجی، با تبریک میلاد حضرت زهرا (س) و روز مادر، اظهار داشت: باید از جامعه بانوان که حضور جدی، پررنگ و تاثیرگذاری در بسترهای مختلف خدمت رسانی همچون کرونا داشته اند تقدیر کرد.

وی با بیان اینکه جایگاه زن و منزلت اجتماعی بانوان و مادران در جامعه باید تبیین شود بیان کرد: برخی از جریان ها همانند جریان فمینیستی در بخشی از خانواده ها و جامعه بانوان تاثیر گذار بوده اند و مسائلی که به عنوان آسیب در جامعه مشاهده می کنیم نیز ناشی از همین اثرگذاری هاست.

نماینده ولی فقیه در استان همدان افزود: در مقابل جریان فمینیستی که ارزشگذاری غیر واقعی از جایگاه زن دارد، نقش نهادهای فرهنگی و بانوان نخبه بسیار برجسته است، چراکه باید نقش اجتماعی زنان و منزلت واقعی بانوان در جامعه به درست تعریف و تبیین شود.

وی با بیان اینکه برخی از عناوین بار معنایی مثبتی دارند اما در پس پرده حقایق دیگری مطرح است، خاطرنشان کرد: با وجود آنکه برخی مسائل دارای بار معنایی مثبت است اما در پس پرده، به دنبال تحقق منزلت زن نیستن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم فعالیت منسجم بانوان نخبه و فرهنگی همدان

لزوم فعالیت منسجم بانوان نخبه و فرهنگی همدان