مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 16:552022-01-19پزشكي

پیدا شدن امیکرون در خراسان جنوبی/ شناسایی 7 بیمار مبتلا به امیکرون در استان


دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان جنوبی از پیدا شدن امیکرون در استان خبر داد و گفت: از مجموع 77 آزمایش امیکرون که در طی 24 ساعت گذشته در استان انجام شده متأسفانه هفت مبتلای جدید شناسایی شده است.

- غلامرضا شریف زاده دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان جنوبی گفت: در طی 24 ساعت گذشته از مجموع 442 آزمایش تشخیص بیماری کرونا شامل تست سریع و ملوکولی انجام شده در استان 84 مورد جدید ابتلا به این بیماری در استان شناسایی شدند.

وی با بیان اینکه شهرستان فردوس با شناسایی 30 بیمار جدید مبتلا به کرونا در صدر جدول ابتلای استان به این بیماری برای سومین روز متوالی است، تصریح کرد: همچنین از مجموع بیماران شناسایی شده طی 24 ساعت گذشته در استان 24 مورد در بیرجند، دو مورد در بشرویه، یک مورد در خوسف، پنج مورد در درمیان، سه مورد در سرایان، 14 مورد در طبس و دو مورد در قاین بوده است.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان جنوبی اضافه کرد: در حال حاضر 65 بیمار تنفسی در بیمارستان های استان بستری بوده که از این تعداد 20 بیمار کرونا مثبت و پنج مورد از این بیماران کرونا مثبت در بخش مراقبت های ویژه بستری بوده و حال یک نفر نیز نامساعد گزارش شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیدا شدن امیکرون در خراسان جنوبی/ شناسایی 7 بیمار مبتلا به امیکرون در استان

پیدا شدن امیکرون در خراسان جنوبی/ شناسایی 7 بیمار مبتلا به امیکرون در استان