مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 16:552022-01-19سياسي

اقدام شاهزاده های سعودی هم برای ممانعت از رسیدن به قدرت بن سلمان


شاهزادهای مخالف قطعا می توانند بر روی ارتشی از وهابی های خشمگین حساب کنند؛ وهابی هایی که طی سال های اخیر امپراطوری مذهبی شان فروپاشیده است.

- شاهزادهای مخالف قطعا می توانند بر روی ارتشی از وهابی های خشمگین حساب کنند؛ وهابی هایی که طی سال های اخیر امپراطوری مذهبی شان فروپاشیده است.

اقدامات جنجالی ولیعهد عربستان سعودی و به حاشیه راندن تمامی رقبای خود طی دوره گذشته، باعث مطرح شدن گمانه زنی ها و اخباری مبنی بر خیز شاهزاده های سعودی و مخالفان بن سلمان برای ایجاد ائتلاف علیه او شده است و علی رغم اینکه گفته می شود رقبای او قدرتی برای شورش و کودتای علنی علیه ولیعهد ندارند؛ اما توطئه ها در قصر سلطنتی می تواند گزینه ای برای آنها در راستای خلاص شدن از شر یک شاهزاده جوان، متکبر و بی رحم باشد و به این شکل مانع از رسیدن او به تاج و تخت شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعودی لیکس در گزارشی درباره مخالفت ها با سیاست های محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی و سرنوشت آینده پادشاهی در این کشور در سایه افزایش نارضایتی ها از عملکرد حاکم دوفاکتوی این کشور نوشت: شاهزاده های سعودی تماس های محرمانه ای را با هدف تشکیل ائتلاف با مخالفان بن سلمان و سیاست های او انجام می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام شاهزاده های سعودی هم برای ممانعت از رسیدن به قدرت بن سلمان

اقدام شاهزاده های سعودی هم برای ممانعت از رسیدن به قدرت بن سلمان