مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 16:552022-01-19سياسي

تا شب عید هیچ پرونده تسهیلاتی در بانکهای استان مرکزی معطل نخواهد ماند


معاون حقوقی و پارلمانی وزیر امور اقتصاد و دارایی گفت: تا شب عید هیچ پرونده تسهیلاتی در بانکهای استان مرکزی معطل نخواهد ماند.

- ایسنا/مرکزی معاون حقوقی و پارلمانی وزیر امور اقتصاد و دارایی گفت: تا شب عید هیچ پرونده تسهیلاتی در بانکهای استان مرکزی معطل نخواهد ماند.

هادی قوامی 29 دیماه در جریان سفر به شهرستان شازند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این سفر با درخواست نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی و دغدغه های موجود برای این شهرستان انجام گرفت.

وی با اشاره به پرداخت تسهیلات خرد و دیگر وامها از محل سهمیه ای که در کانال ها و اشکال مختلف به استان مرکزی و شهرستان شازند تخصیص داده شده، گفت: بنا شد در این استان این وام ها پرداخت شود و تا شب عید پرونده مراجعه کنندگانی که جهت اخذ تسهیلات از کانال های مختلف به بانک ها معرفی می شوند در بانک ها معطل نخواهد ماند تا نیاز مردم برآورده شود.

قوامی با اشاره به ظرفیت های موجود در شهرستان شازند، بیان کرد: شازند تولیدکننده آب استان است، میزان بارندگی قابل توجهی دارد.

سهم استان از بند الف تبصره 18، 700 میلیارد تومان است و بهمراه منابع بانکی به دو هزار میلیارد تومان افزایش می یابد.

سهم مردم شازند از این تبصره و منابع، حداقل 200 میلیارد تومان با نرخ سود 9 درصد است و می توان پروژه های موثر را در بخش کشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا شب عید هیچ پرونده تسهیلاتی در بانکهای استان مرکزی معطل نخواهد ماند

تا شب عید هیچ پرونده تسهیلاتی در بانکهای استان مرکزی معطل نخواهد ماند