مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 16:302022-01-19بين الملل

خسارت بارش سنگین برف به چادرهای آوارگان سوری+عکس


بارش سنگین باران و برف در مناطق شمال سوریه، شرایط زندگی برای آوارگان سوری در اردوگاه ها را دشوارتر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بارش سنگین برف در اردوگاه های آوارگان سوری واقع در مناطق شمال سوریه، خسارت های زیادی به چادرهای آوارگان وارد کرده و باعث فروریختن برخی از چادرها شده است.

ابو محمد از تیم دفاع مدنی سوریه گفت که اوضاع در اردوگاه های آوارگان واقعا دشوار است و صدها کودک، زن و سالخورده در معرض سرمای شدید هستند.

وی افزود که بیشتر اردوگاه هایی که در مناطق شمال شرقی ادلب، عفرین و عزاز در ریف شمالی حلب هستند، متحمل خسارت هایی شده اند و ده ها چادر بر اثر بارش برف و باران و آب گرفتگی، فرو ریختند.

  وی گفت که تیم دفاع مدنی از سه شنبه شب در تلاش برای باز کردن راهی برای تخلیه آب داخل اردوگاه ها و باز کردن راه های مواصلاتی بین اردوگاه ها است.

به نوشته روزنامه القدس العربی ، طی 24 ساعت گذشته بر اثر بارش باران، 47 اردوگاه واقع در مناطق شمال غربی سوریه متحمل خسارت شده و به 250 چادر که اکثر آن در مناطق ریف شمالی حلب هستند، خسارت وارد شده است.

بیش از یک میلیون و پانصد هزار نفر در بیش از 1200 اردوگاه در مناطق حومه حلب و ادلب در شمال سوریه، در شرایط بسیار بد انسانی زندگی می کنند و هر ساله در فصل زمستان با بارش باران و برف، وضعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت بارش سنگین برف به چادرهای آوارگان سوری+عکس

خسارت بارش سنگین برف به چادرهای آوارگان سوری+عکس