مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 16:252022-01-19سياسي

آیین نامه داخلی کارگروه ویژه اقتصاد دیجیتال به تصویب رسید


آیین نامه داخلی کارگروه ویژه اقتصاد دیجیتال با تشکیل نخستین جلسه کمیسیون راهبری این کارگروه با حضور وزیر ارتباطات و نمایندگان تام الاختیار دستگاه های عضو به تصویب رسید.

- به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در نخستین جلسه کمیسیون راهبری کارگروه ویژه اقتصاد دیجیتال که به میزبانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، آیین نامه داخلی کارگروه به منظور استفاده حداکثری از ظرفیت های بالقوه دستگاه های اجرایی و اختیارات تفویض شده اصل 127 و 138 به کارگروه جهت حمایت از زیست بوم اقتصاد دیجیتال کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت و به تصویب رسید.

این آیین نامه باید به تصویب کارگروه هم برسد.

وزیر ارتباطات در این جلسه ضرورت تشکیل کارگروه اقتصاد دیجیتال را با نگاه به آینده و نه محدود به اقدامات گذشته این حوزه بیان کرد و رویکرد ویژه دولت و شخص رییس جمهور در اعطای این اختیارات به حوزه اقتصاد دیجیتال را از دلایل اهمیت این موضوع برشمرد.

عیسی زارع پور با اشاره به فرآیند تصویب مصوبه تشکیل کارگروه ویژه اقتصاد دیجیتال در دولت افزود: این کارگروه می تواند با ایجاد وحدت رویه، تدوین سازوکارهای حمایت از پلتفرم ها و زیست بوم اقتصاد دیجیتال، رفع موانع پیش روی کسب وکارهای دیجیتال و ایجاد فرصت های جدید، به ویژه در بازارهای بین المللی، اه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین نامه داخلی کارگروه ویژه اقتصاد دیجیتال به تصویب رسید

آیین نامه داخلی کارگروه ویژه اقتصاد دیجیتال به تصویب رسید