مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 16:202022-01-19پزشكي

تکذیب ابتلا 10 هزار خوزستانی به امیکرون


مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ضمن تکذیب ابتلا 10 هزار خوزستانی به امیکرون گفت: موارد مبتلا به امیکرون در استان کمتر از 100 بیمار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، روز گذشته خبری با عنوان شناسایی 10 هزار نفر مبتلا به امیکرون در خوزستان و مثبت شدن 80 درصد ها در خبرگزاری ها و رسانه ها منتشر شد.

این در حالی است که سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا اعلام کرد: در حال حاضر کل موارد بستری در استان 139 مورد بوده که از این تعداد 93 نفر در بخش های عادی و 46 نفر در بخش های ویژه تحت مراقبت بوده و همچنین 9 نفر اینتوبه ای هستند.

عرفان مردانی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز طی گفت وگویی با خبرنگار فارس با رد آمار منتشر شده، اظهار کرد: موارد شناسایی شده به امیکرون در خوزستان کمتر از 100 مورد بوده است و اخبار منتشره در رابطه با ثبت 10 هزار مورد ابتلا به امیکرون در خوزستان صحت ندارد.

  وی افزود: میزان شیوع امیکرون بالا است و این عدد بصورت احتمالی و صرفا از آنجایی برآورد شده که از یک درصد موارد تست گرفته میشود و برای نشان دادن وضعیت کلی و تقریبی این ویروس عنوان شده است که با موارد رسمی شناسایی شده فاصله چشمگیری دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکذیب ابتلا 10 هزار خوزستانی به امیکرون

تکذیب ابتلا 10 هزار خوزستانی به امیکرون