مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 16:202022-01-19سياسي

عزم راسخ بانک مسکن در اجرای 5 فرمان رییس جمهور


مدیرعامل بانک مسکن به آغاز اجرای فرامین ریاست جمهوری در بانک مسکن اشاره کرد و گفت: موارد مطرح شده در دیدار رییس جمهور با مدیران بانکی کشور بلافاصله پس از جلسه در بانک مسکن آغاز شده است.

- اخبار شرکتها؛ به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی بانک مسکن - هیبنا ، محمود شایان مدیر عامل بانک مسکن با اعلام خبر آغاز اجرای 5 فرمان رییس جمهور به نظام بانکی کشور در بانک مسکن، به تشریح جزییات برنامه ها و عزم راسخ این بانک برای اجرای این فرامین اشاره کرد.

وی با بیان اینکه فرمان 5 ماده ای رییس جمهور برای نظام بانکی کشور فصل الخطاب است، عنوان کرد: در همین زمینه به کلیه مدیران و معاونین بانک مسکن اعلام کردیم که در اجرای هرچه بهتر و سریعتر این دستورات برنامه ریزی لازم را داشته باشند و بنا داریم در کوتاه ترین زمان ممکن بند به بند این فرمان 5 ماده ای را عملیاتی کنیم.

شایان همچنین از تشکیل کمیته ای برای تسریع در فرآیند اجرای این دستورات خبر داد و گفت: به منظور رصد و نظارت بر اجرای دقیق 5 فرمان رییس جمهور محترم، مدیران استان های بانک را مکلف کرده ایم که این کمیته را در استان های خود نیز تشکیل شده و گزارش عملکرد آن نیز ارائه شود.

مدیر عامل بانک مسکن به آغاز اجرای فرامین ریاست جمهوری در بانک مسکن نیز اشاره کرد و افزود: موارد مطرح شده در دیدار رییس جمهور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزم راسخ بانک مسکن در اجرای 5 فرمان رییس جمهور

عزم راسخ بانک مسکن در اجرای 5 فرمان رییس جمهور