مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 16:102022-01-19پزشكي

تحقیقات باید رصدخانه حل مسئله و پیشرفت علم و فناوری سلامت باشد


معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه تحقیقات باید رصدخانه حل مسئله و پیشرفت علم و فناوری سلامت باشد گفت: تحقیقات نظام سلامت باید قادر به خلق ظرفیت های جدید در کشور باشد.

- به نقل از دانشگاه علوم پزشکی مشهد، دکتر یونس پناهی در اجلاس روسای دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور که امروز در سالن شهید سلیمانی مجتمع شهدای سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شد، افزود: تحقیقات نظام سلامت نه تنها باید باعث ارتقاء نظام سلامت شود بلکه باید قادر به خلق ظرفیت های جدید اقتصادی و اجتماعی در کشور شود.

وی با بیان اینکه معاونت تحقیقات به منزله دیده بان نظام سلامت کشور محسوب می شود اظهار داشت: نهادینه سازی رویکرد پژوهش پاسخگو و اثر بخش در نظام سلامت، گسترش عدالت در توزیع منابع مالی تحقیقات، تربیت نیروی انسانی توانمند برای پاسخگویی به نیازهای نظام علم و فناوری سلامت از مهمترین محورهای تحول در معاونت تحقیقات و فناوری به شمار می رود.

پناهی افزود: توسعه مرزهای دانش با تاکید بر حیطه های علوم و فناوری های نوین، شبکه سازی و حضور در عرصه های منطقه ای و بین المللی، نهادینه سازی اخلاق در پژوهش و خلق ثروت توسط شرکت های دانش بنیان و رصد خانه حل مسئله و پیشرفت علم و فناوری سلامت از دیگر محورهای تحول در معاونت تحقیقات و فناوری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقیقات باید رصدخانه حل مسئله و پیشرفت علم و فناوری سلامت باشد

تحقیقات باید رصدخانه حل مسئله و پیشرفت علم و فناوری سلامت باشد