مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 16:002022-01-19بين الملل

عملیات اعصار الیمن؛ بحران در امارات، نگرانی در تل آویو


پس از عملیات اخیر ارتش صنعاء علیه ابوظبی در پاسخ به اقدامات تنش زای امارات در جنوب یمن، منابع عبری زبان خبر دادند که این عملیات باعث نگرانی در محافل این رژیم شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، منابع عبری زبان در گزارش های متعددی به حمله اخیر ارتش یمن به تأسیسات امارات پرداختند و عنوان کردند که این اقدام می تواند نمونه ای از حمله آتی به اراضی اشغالی باشد.

بنابر گزارش امروز (چهارشنبه) روزنامه العربی الجدید ، یهود یعاری خبرنگار حوزه کشورهای عربی کانال 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی در این خصوص گفته است که پیش از آنکه حوثی ها بتوانند توانمندی نظامی لازم برای زدن اسراییل را به دست آورند، وقوع این حمله تنها بحث زمان است.

  پیش بینی ها درباره کمک خواهی ابوظبی از تل آویو یعاری در تحلیلی که کانال 12 امروز آن را منتشر کرده است، پیش بینی می کند که مقامات اماراتی به فلسطین اشغالی بیایند و از مقامات تل آویو به منظور مقابله با خطرات پهپادهای تهاجمی صنعاء و حمله به عمق خاک امارات کمک بخواهند.

مرکز تحقیقاتی اورشلیم نیز در این خصوص از تل آویو و کشورهایی که توافق عادی سازی روابط با این رژیم امضاء کرده اند، خواست برای اجرای راهبرد مواجهه بیناجنگی علیه صنعاء با یکدیگر همکاری داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اعصار الیمن؛ بحران در امارات، نگرانی در تل آویو

عملیات اعصار الیمن؛ بحران در امارات، نگرانی در تل آویو