مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 15:552022-01-19بين الملل

روزنامه الصباح: چهار مساله اختلافی همچنان در وین باقی مانده است


یک رسانه عربی به نقل از منابع ایرانی به آخرین تحولات مذاکرات وین پرداخت و نوشت که تنها چهار پرونده مورد اختلاف روی میز مذاکرات وین باقی مانده است.

- یک رسانه عربی به نقل از منابع ایرانی به آخرین تحولات مذاکرات وین پرداخت و نوشت که تنها چهار پرونده مورد اختلاف روی میز مذاکرات وین باقی مانده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه عراقی الصباح به نقل از منابع ایرانی نزدیک به مذاکرات وین نوشت: با توجه به اینکه سعید خطیب زاده، سخنگوی وزارت خارجه ایران تاکید کرد که مسائلی در مذاکرات وین باقی مانده است که نیازمند تصمیمات سیاسی است یک منبع ایرانی گفت که مذاکرات وین پیشرفت تازه ای نداشته است.

این رسانه ادامه داد: اکنون چهار پرونده روی میز مذاکرات است و با توجه به اینکه رابرت مالی، مامور ویژه پرونده ایران در وزارت خارجه آمریکا گفته است که از برخی مسائل اساسی به دلیل ارتباطشان با تصمیمات کنگره نمی توان عبور کرد، مذاکره کنندگان درحال یافتن راه حل های عملی برای این پرونده ها هستند.

چهار پرونده و با توجه به اینکه رابرت مالی، مامور ویژه پرونده ایران در وزارت خارجه آمریکا گفته است که از برخی مسائل اساسی به دلیل ارتباطشان با تصمیمات کنگره نمی توان عبور کرد، مذاکره کنندگان درحال یافتن راه حل های عملی برای این پرونده ها هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزنامه الصباح: چهار مساله اختلافی همچنان در وین باقی مانده است

روزنامه الصباح: چهار مساله اختلافی همچنان در وین باقی مانده است