مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 15:552022-01-19پزشكي

مبارزه با آلودگی هوا، وظیفه همگانی است


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه تبریز هدف از اعلام روز ملی هوای پاک را ایجاد حساسیت در بین اقشار مختلف جامعه عنوان کرد و گفت: مبارزه با آلودگی هوا یک وظیفه ی همگانی است و همه در راستای حفظ هوای پاک جامعه باید کوشا باشیم.

- حسین حقایی روز چهارشنبه، 29 دی ماه، در همایش هوای پاک، حقوق عامه، اراده ملی ، اظهار کرد: امروز به عنوان روز هوای پاک نامگذاری و شعار امسال نیز هوای پاک، حقوق عامه و ارده ی ملی انتخاب شده است.

وی در خصوص راهکارهای جلوگیری از آلودگی هوا، بیان کرد: افزایش مشارکت مردمی و هماهنگی های بین بخشی می تواند شروع کننده ی عزم ملی جهت کاهش آلودگی هوا باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه تبریز با تاکید بر اینکه همه در قبال حفظ هوای پاک مسئول هستیم، افزود: هوایی که تنفس می کنیم متعلق به همه ی مردم است پس باید در راستای پاک بودن آن همواره تلاش کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همایش هوای پاک باشعار هوای پاک، حقوق عامه و ارده ی ملی با حضور تعدادی از فعالان محیط زیست و انجمن ها و تشکل های حمایت از محیط زیست در معاونت بهداشت استان برگزار شد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبارزه با آلودگی هوا، وظیفه همگانی است

مبارزه با آلودگی هوا، وظیفه همگانی است