مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 15:302022-01-19بين الملل

شاهزادگان سعودی مخالف، بلای جان محمد بن سلمان


یک مخالف سرشناس عربستان سعودی در یادداشتی مطبوعاتی، به مخالفان محمد بن سلمان از میان شاهزادگان سعودی پرداخت و نوشت که آن ها مانع بر تخت نشستن ولی عهد خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مضاوی الرشید معارض معروف دولت سعودی و ساکن در لندن، در یادداشتی در وبسایت میدل ایست آی نوشت که به احتمال بسیار بالا شاهزادگان مخالف، مانع پادشاهی محمد بن سلمان خواهند شد.

الرشید در این گزارش نوشت که مردم عربستان در حالی آغاز سال میلادی را جشن گرفتند که ماه هاست خبری از سلمان بن عبدالعزیز، شاه سعودی نیست و چه بسا به دلیل بیماری و کهولت سن با کسی دیدار نمی کند.

در همین ارتباط، وبسایت سعودی لیکس چندی پیش به مسأله غیبت یک و نیم ساله پادشاه سعودی پرداخته و نوشته بود که محمد بن سلمان نه تنها رقبای خود برای پادشاهی را کنار زده بلکه کودتای آرامی نیز علیه پدرش ترتیب داده و خود عملا همه امور را در دست گرفته است (جزییات بیشتر ).

مضاوی الرشید در ادامه نوشت که ملک سلمان در شهر جدید نئوم مخفی شده و از لحاظ جسمانی دیگر امکان اداره امور را ندارد و به نظر نمی رسد که این ماه به مناسبت هفتمین سالروز پادشاهی اش بتواند در مراسم ادای سوگند هر ساله که به این مناسبت برگزار می شود، شرکت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاهزادگان سعودی مخالف، بلای جان محمد بن سلمان

شاهزادگان سعودی مخالف، بلای جان محمد بن سلمان