مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 15:252022-01-19سياسي

تأکید بر نمایه سازی مجلات پژوهشی/ لزوم استفاده مشترک از تجهیزات آزمایشگاهی


معاون وزیر علوم بر ضرورت استفاده اشتراکی از تجهیزات دانشگاهی، نمایه سازی بین المللی مجلات پژوهشی، همکاری پژوهشی با دستگاه های اجرایی و تصویب طرح های کلان پژوهشی در هیات های امنا تأکید کرد.

- به نقل از وزارت علوم، دکتر پیمان صالحی در مجمع پژوهشگاه های کشور که در محل سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران برگزار شد، برخی برنامه های کلان این معاونت را اعلام کرد.

تأکید بر استفاده مشترک از تجهیزات آزمایشگاهی معاون پژوهشی وزارت علوم با اشاره به اینکه برخی تجهیزات بسیار مهم و گران قیمت در برخی دانشگاه ها وجود دارد گفت: این تجهیزات سرمایه ملی کشور هستند و باید به نحو احسن مورد استفاده واقع شود.

وی با اشاره به اینکه بهترین مسیر برای استفاده مشترک محققان از تجهیزات آزمایشگاهی دانشگاه ها استفاده از فناوری اطلاعات و ایجاد سامانه های نرم افزاری است گفت: باید معلوم شود چه دستگاهی در چه دانشگاهی وجود دارد و محققان در چه زمانی می توانند از آن استفاده کنند.

نمایه سازی بین المللی مجلات پژوهشی صالحی اظهار داشت: در راستای تحقق مرجعیت علمی ایران در دنیا، نمایه سازی بین المللی مجلات علمی و پژوهشی در دستور کار وزارت علوم قرار گرفته است و در این راستا بخشنامه تشویق سردبیران و مدیران نشریات علمی برای نمایه کردن بین المللی نشریات علمی ابلاغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید بر نمایه سازی مجلات پژوهشی/ لزوم استفاده مشترک از تجهیزات آزمایشگاهی

تأکید بر نمایه سازی مجلات پژوهشی/ لزوم استفاده مشترک از تجهیزات آزمایشگاهی