مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 15:202022-01-19سياسي

آیت الله ناصری: یزد می تواند بزرگترین تولیدکننده برق در کشور شود


نماینده ولی فقیه در یزد با بیان این که این استان می تواند بزرگترین تولید کنند برق کشور شود، گفت: مسئولان یزد برای اجرای تفاهمنامه های امضا شده در حوزه تولید انرژی خورشیدی اهتمام و جدیت داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی ظهر امروز در جریان دیدار با معاون وزیر نیرو با اشاره به اهمیت سرمایه گذاری در زمینه تولید برق از انرژی خورشیدی، اظهار کرد: یکی از مواردی که باید مدنظر باشد، ارزان تر تمام شدن راه اندازی این نیروگاه هاست.

وی افزود: پرداخت به موقع هزینه برق به سرمایه گذاران نیز یکی دیگر از مواردی است که باید مدنظر مسئولان باشد تا سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در این زمینه رغبت پیدا کنند.

امام جمعه یزد بر لزوم جدیت در اجرای تفاهمنامه های امضا شده و تلاش برای عمل به آنها تاکید کرد و گفت: امیدواریم به زودی شاهد سرمایه گذاری های عظیم در زمینه تولید انرژی خورشیدی باشیم.

آیت الله ناصری همچنین بر لزوم پرداخت تسهیلات بلندمدت و ارزان قیمت به سرمایه گذاران خانگی تاکید و تصریح کرد: اگر مردم و سرمایه گذاران خانگی و سرمایه گذاران بزرگ حمایت شوند، یزد می تواند به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان برق در کشور تبدیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله ناصری: یزد می تواند بزرگترین تولیدکننده برق در کشور شود

آیت الله ناصری: یزد می تواند بزرگترین تولیدکننده برق در کشور شود