مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 15:202022-01-19بين الملل

رییس جمهور ونزوئلا از سفر قریب الوقوع خود به سوریه خبر داد


«نیکلاس مادورو» رییس جمهور ونزوئلا با اعلام اینکه به زودی به سوریه سفر خواهد کرد، خواستار احترام به حقوق سوریه در بازسازی و دستیابی به توسعه شد.

- ، روسیا الیوم به نقل از منابع سوری اعلام کرد نیکلاس مادورو رییس جمهور ونزوئلا در مراسم اعطای مدال به خیل بیطار سفیر سوریه به مناسبت پایان ماموریتش در کاراکاس اعلام کرد که به زودی برای جشن گرفتن با مردم و رهبر سوریه برای صلح و ثباتی که پس از مقابله با تروریست ها در این کشور حاکم شده است، به دمشق سفر خواهد کرد.

مادورو ضمن تحسین تاریخ مردم سوریه، قهرمانی ها و مبارزات آنها با گروههای تروریستی، از شجاعت بشار الاسد و موضع قهرمانانه او قدردانی کرد.

وی افزود: بشار اسد یک حماسه تاریخی را علیه تروریسم آمریکا و همدستانش در جهان رقم زد و با کمک هم پیمانانی همچون روسیه، ایران، چین و دیگر ملت های مخالف امپریالیسم و همچنین با حمایتهای مادی و معنوی ونزوئلا به پیروزی رسید.

مادورو در اظهاراتش با تاکید بر اینکه سوریه کانون فرهنگ و تمدن است، خواستار احترام به حقوق سوریه در بازسازی و دستیابی به توسعه شد.

وی در پایان نیز به منظور تاکید بر آمادگی ونزوئلا برای کمک به بازسازی سوریه، پیشنهاد داد که نمایشگاه اقتصادی و سرمایه گذاری برای بازرگانان ونزوئلایی اقلیت های سوری در ونزوئلا برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور ونزوئلا از سفر قریب الوقوع خود به سوریه خبر داد

رییس جمهور ونزوئلا از سفر قریب الوقوع خود به سوریه خبر داد