مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 15:202022-01-19اقتصادي

علل تعلل در حذف ارز ترجیحی چیست؟ / پاس کاری بود و نبود دلار 4200 بین دولت و مجلس


گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، در حالی که در لایحه بودجه 1401 نباید خبری از حذف ارز 4200 تومانی باشد، اما سخنان رییس جمهور و رییس مجلس در خصوص وضعیت معیشت مردم و به مصلحت نبودن حذف ارز 4200 تومانی در شرایط موجود، - استاد اقتصاد دانشگاه تربیت مدرس گفت: مجلس و دولت گمان می کنند اگر هر یک موضوع حذف ارز 4200 تومانی را کلید بزنند و یا بیشتر بر روی آن تاکید داشته باشند درصورت بروز تورم، از نظر مردم مقصر اصلی هستند.

گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، در حالی که در لایحه بودجه 1401 نباید خبری از حذف ارز 4200 تومانی باشد، اما سخنان رییس جمهور و رییس مجلس در خصوص وضعیت معیشت مردم و به مصلحت نبودن حذف ارز 4200 تومانی در شرایط موجود، ماجرا را پیپچیده کرده است.

بیان اظهارات نگران کننده در خصوص افزایش نرخ تورم توسط برخی از نمایندگان مجلس یا کارشناسان نیز به این وضعیت دامن زده است.

مردم منتظر ایجاد تغییرات در جزییات لایحه بودجه و اخبار نهایی درباره تصمیمات حمایتی دولت از معیشت آن ها و ارز 4200 تومانی هستند.

البته روز گذشته نیز سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه مجلس نیز از ارسال روش های حمایتی و جایگزین ارز ترجیحی به واردات کالا های اساسی از سوی دولت به مجلس خبر داد و قرار است نمایندگان مجلس آن را بررسی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علل تعلل در حذف ارز ترجیحی چیست؟ / پاس کاری بود و نبود دلار 4200 بین دولت و مجلس

علل تعلل در حذف ارز ترجیحی چیست؟ / پاس کاری بود و نبود دلار 4200 بین دولت و مجلس