مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 15:152022-01-19سياسي

اراضی راکد در گیلان خلع ید می شوند


نماینده عالی دولت در گیلان از خلع ید اراضی راکد در گیلان خبر داد و افزود: این اقدام در جهت تسریع روند اداری و بر اساس سند آمایش سرزمینی و نیز طبق مزیت های نقاط مختلف استان انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، اسدالله عباسی ظهر امروز در حاشیه بازدید از چند واحد تولیدی در شهر صنعتی رشت و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه عملکرد واحدهای تولیدی باید به طور مداوم مورد رصد قرار گیرد، اظهار کرد: باید مسؤولان به طور مستمر از واحدهای تولیدی فعال و نیمه فعال در گیلان بازدید و عملکرد آنان را مورد رصد قرار دهند.

وی با اشاره هبه خودکفایی جمهوری اسلامی در بسیاری از حوزه ها گفت: در بسیاری از اقلام که پیشتر جهت تأمین آنها وابسته به خارج از کشور بوده ایم، امروز شاهد خودکفایی در  تولید داخلی هستیم.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه بر اساس منویات رهبری اجازه واردات بیش از نیاز را نمی دهیم، افزود: در صورتی که تولید مشابهی داشته باشیم؛ اجازه وارد کردن آن کالا را نمی دهیم.

عباسی با تأکید بر لزوم توجه به سرلوحه قرار دادن تسهیل گری واحدهای تولیدی در گیلان تصریح کرد:  در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب، سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نامگذاری شده باید راه را برای تولید بیشتر، هموار و تسهیل گری را به عنوان امری ضروری سرلوحه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اراضی راکد در گیلان خلع ید می شوند

اراضی راکد در گیلان خلع ید می شوند