مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 15:102022-01-19سياسي

باید خیران و اوقاف را به سمت کتاب فرا خواند/ نجف آباد شهر خلاقِ کتاب خوان شد


باید خیران و اوقاف را به سمت کتاب فرا خواند چون نجف آباد خیران فرهنگی بسیاری دارد، این شهر در زمان انقلاب نیز مهد کتاب خوانی بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نجف آباد، حجت الاسلام مصطفی حسناتی، امام جمعه نجف آباد پیش از ظهر امروز در آیین معرفی نجف آباد به عنوان شهر خلاقِ کتاب خوان جایگاه کتاب و رسالت آن را در همه ادیان به ویژه در مکتب اهل بیت خاص دانست و اظهار کرد: این دیار شاهد انسان های بزرگی بوده است که به امر کتاب و کتاب خوانی اهمیت می دادند، مساجد و روحانیت نیز ارادت ویژه ای به کتاب دارند.

  وی در ادامه بیان کرد: امیدواریم این برگزیدگی باعث ارتقای شهرستان شود و بتوان گام های بیشتری در ترویج کتاب خوانی برداشت، امیدواریم با این طرح کتاب خانه های نیمه فعال، فعالتر شوند.

  حسناتی افزود: باید خیران و اوقاف را به سمت کتاب فرا خواند چون نجف آباد خیران فرهنگی بسیاری دارد، این شهر در زمان انقلاب نیز مهد کتاب خوانی بود.

امام جمعه نجف آباد ادامه داد: ما اگر به شهدا می بالیم باید ببینیم که جوانان ما چقدر در آن راه هستند و راه خوبان گذشته را چگونه ادامه می دهند.

انقلاب ایران سازه قدرت های مطرح جهان را به چالش کشیده است حامد منیری، مدیرکل دفتر تبلیغ و ترویج امور قرآن و عترت وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی، نیز در این مراسم اذعان کرد: حساسیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید خیران و اوقاف را به سمت کتاب فرا خواند/ نجف آباد شهر خلاقِ کتاب خوان شد

باید خیران و اوقاف را به سمت کتاب فرا خواند/ نجف آباد شهر خلاقِ کتاب خوان شد