مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 15:052022-01-19سياسي

پسر شهیدم فدای سیدالشهدا(ع) شد/ در این دوره هم جوانانی مثل شهدا هستند


مادر شهید صادق خانی نور از شهدای همدانی در دفاع مقدس گفت: پسرم صادق فدای سیدالشهدا (ع) شد، خیلی از جوانان این دوره شبیه صادق هستند و راه شهدا ادامه دارد.

- پسر شهیدم فدای سیدالشهدا(ع) شد/ در این دوره هم جوانانی مثل شهدا هستند ایسنا/همدان مادر شهید صادق خانی نور از شهدای همدانی در دفاع مقدس گفت: پسرم صادق فدای سیدالشهدا (ع) شد، خیلی از جوانان این دوره شبیه صادق هستند و راه شهدا ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عذری قاسمی روز گذشته، در دیدار جمعی از کارکنان جهاددانشگاهی که به مناسبت روز تکریم از مقام مادران شهدا انجام شد، با بیان اینکه صادق فرزند دومم بود، اظهار کرد: صادق دوم خرداد سال 1340 به دنیا آمد، عاشق خدمت گزاری به مردم و جامعه بود؛ زمانی که کسی امام خمینی(ره) و برخی از علما را نمی شناخت او عکس های این بزرگان را به دیوار خانه زده بود و از آنها برایمان می گفت، آن موقع امام خمینی(ره) در تبعید بود و صادق به ما می گفت حتماً یک روز ایشان به ایران می آید.

وی افزود: صادق پس از اتمام تحصیلش در مدرسه، به جبهه رفت در آن زمان پسر بزرگم هم با وجود اینکه تازه عقد کرده بود اما دفاع از کشور را بر زندگی شخصی خود مقدم می دانست و در جبهه حضور داشت، یکی از پسرعموهایش نیز با آنها بود که بعدها جاویدالاثر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پسر شهیدم فدای سیدالشهدا(ع) شد/ در این دوره هم جوانانی مثل شهدا هستند

پسر شهیدم فدای سیدالشهدا(ع) شد/ در این دوره هم جوانانی مثل شهدا هستند