مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 15:002022-01-19سياسي

انتقال 21 زندانی محبوس در زندان های آذربایجان به ایران


21 نفر از زندانیان محبوس در زندان های جمهوری آذربایجان در چهارچوب موافقت نامه تبادل زندانیان بین ایران و جمهوری آذربایجان دقایقی پیش به واسطه مرز زمینی شهرستان آستارا وارد کشور شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستارا، تعداد 21 نفر از زندانیان محبوس در زندان های جمهوری آذربایجان اعم از 18 مرد و 3 زن در چهارچوب موافقت نامه تبادل زندانیان بین ایران و جمهوری آذربایجان با پیگیری های مستمر سفارت ایران در باکو دقایقی پیش به واسطه مرز زمینی این شهرستان وارد کشور شدند.

به گفته سرپرست فرمانداری شهرستان آستارا زندانیان مبادله شده بلافاصله توسط یک دستگاه مینی بوس به اردوگاه حویق در حدفاصل شهرستان آستارا و تالش منتقل می شوند و پس از طی مراحل قرنطینه بهداشتی و سلامت جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع امنیتی و قضایی مربوطه می شوند.

  سید سعید میرقربانی با بیان اینکه این افراد اغلب به اتهام قاچاق مواد مخدر در جمهوری آذربایجان زندانی شده بودند، افزود: ایجاد شرایط ملاقات خانواده زندانیان و اجرای قانون عادلانه در حق این افراد، از اهداف انتقال زندانیان دربند جمهوری آذربایجان به کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، اقامت غیرمجاز و به همراه داشتن مواد مخدر و قرص های روان گردان به هر دلیل و با هر مقدار در جمهوری آذربایجان جرم محسوب می شود، به همین دل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال 21 زندانی محبوس در زندان های آذربایجان به ایران

انتقال 21 زندانی محبوس در زندان های آذربایجان به ایران