مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 14:552022-01-19سياسي

کنفرانس بین المللی «نظم منطقه ای و ساختار اجتماعی در خاورمیانه» برگزار می شود


اولین کنفرانس دوسالانه بین المللی نظم منطقه ای و ساختار اجتماعی در خاورمیانه: از نظریه تا عمل در روزهای 21 و 22 اردیبهشت 1401 از سوی انجمن علوم سیاسی ایران برگزار می شود.

- کنفرانس بین المللی نظم منطقه ای و ساختار اجتماعی در خاورمیانه برگزار می شود اولین کنفرانس دوسالانه بین المللی "نظم منطقه ای و ساختار اجتماعی در خاورمیانه: از نظریه تا عمل" در روزهای 21 و 22 اردیبهشت 1401 از سوی انجمن علوم سیاسی ایران برگزار می شود.

مسعود موسوی شفایی عضو هیات مدیره انجمن علوم سیاسی ایران در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اهداف و ضرورت های برگزاری این کنفرانس، اظهار کرد: بانی اصلی این کنفرانس دوسالانه بین المللی کمیته روابط بین الملل انجمن علوم سیاسی ایران است که ایده آن را دکتر مهدی زیبایی مطرح کردند و با موافقت انجمن علوم سیاسی، مقدمات برگزاری آن و اخذ مجوز از وزارت علوم انجام شده است.

سه دانشگاه کشور هم به عنوان حامیان اصلی این کنفرانس محسوب می شوند که شامل دانشگاه های تربیت مدرس، علامه طباطبایی و خوارزمی است.

البته انجمن های علمی دیگری از جمله خانه اندیشمندان علوم انسانی، انجمن ژئوپلتیک ایران، انجمن مطالعات صلح ایران هم در این کنفرانس همکاری دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنفرانس بین المللی «نظم منطقه ای و ساختار اجتماعی در خاورمیانه» برگزار می شود

کنفرانس بین المللی «نظم منطقه ای و ساختار اجتماعی در خاورمیانه» برگزار می شود