مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 14:552022-01-19سياسي

داوری سومین رویداد ملی فهما احصای توانمندی کانون های منتخب است


رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گفت: تلاش ما این است که فعالیت های بچه های مسجد و کانون ها دیده شود و در وهله بعد در فضای مجازی نیز مورد معرفی قرار گیرند.

- ، اولین روز از مرحله نهایی داوری سومین رویداد ملی (فهما)، صبح امروز چهارشنبه 29 دی ماه با حضور حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، سعید سعادتی معاون فرهنگی هنری و مرتضی طاهریان معاون ساماندهی و شبکه سازی ستاد فهما و هیأت داوران برگزار شد.

حجت الاسلام ارزانی طی سخنانی با بیان اینکه دغدغه ما این است که هیأت داوران به صورت خاص در دو حوزه یاری رسان ما باشند، اظهار کرد: نخستین مساله آن است که داوران در انتخاب 12 کانون برتر به ما کمک کنند چراکه این کانون ها و قابلیت هایشان در سطح کشور و رسانه ها معرفی خواهند شد؛ در وهله دوم از هیأت داوران می خواهیم که با توجه به حوزه های تخصصی شان به ما راهنمایی دهند که از چه روش هایی می توانیم در عرضه کردن فعالیت های کانون ها استفاده کنیم.

رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور ادامه داد: من به شخصه در چند صَد کانون حضور داشتم و کارهای کانون هایی را دیدم که در دل کویر و مناطق روستایی و مرزی فعالیت دارند؛ تلاش ما این است که فعالیت های بچه های مسجد و کانون ها دیده شود و در وهله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داوری سومین رویداد ملی فهما احصای توانمندی کانون های منتخب است

داوری سومین رویداد ملی فهما احصای توانمندی کانون های منتخب است