مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 14:502022-01-19اجتماعي

امداد رسانی و رهاسازی 27 دستگاه خودرو گرفتار شده در برف و کولاک در محور خوی_چالدران


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی از امداد رسانی و رها سازی 27 دستگاه خودرو گرفتار شده در برف و کولاک به استعداد 80 نفر در محور خوی_چالدران توسط تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان خوی و چالدران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی، امیر جعفرزاده اظهار داشت:با توجه به بارش برف و کولاک  در ساعت15 :15 دقیقه 1400/10/28 مبنی برگرفتار شدن مسافرین در محور خوی - چالدران، بعد از دریافت خبر از مرکز کنترل و هماهنگی عملیات امداد و نجات eoc هلال احمر استان و با هدف رهاسازی خودروها و امداد رسانی به سر نشینان خودروهای گرفتار شده به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: سه تیم از عوامل  عملیاتی پایگاه های امداد و نجات شهرستان خوی و یک تیم پشتیبان از عوامل امدادی پایگاه قره چی بلاغی شهرستان چالدران به همراه اکیپ راهداری شهرستان خوی ، پس از طی مسیر در این عملیات به 27خودرو به استعداد 80 نفر  امدادرسانی کردند، از مجموع 27 خوردوی گرفتار شده به 12 خودرو با بستن زنجیر چرخ و 15 خودرو را با همراهی  اکیپ راهداری  رهاسازی کردند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی افزود: در این عملیات که خودروها درگیر برف و کولاک بودند نیروهای امدادی با توزیع 14 قوطی کنسروجات ، 27 تخته پتو، 6


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امداد رسانی و رهاسازی 27 دستگاه خودرو گرفتار شده در برف و کولاک در محور خوی_چالدران

امداد رسانی و رهاسازی 27 دستگاه خودرو گرفتار شده در برف و کولاک در محور خوی_چالدران