مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 14:452022-01-19اجتماعي

محکومیت متصدی یک واحد آلاینده در بهارستان


سرپرست اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان بهارستان، گفت: متصدی یک کارگاه کشش لوله های صنعتی در شهرستان بهارستان به علت ایجاد آلایندگی زیست محیطی به 8 ماه حبس محکوم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهارستان، محمد علی جودکی سرپرست اداره محیط زیست شهرستان بهارستان  در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: متصدی یک کارگاه کشش لوله های صنعتی که با فعالیت خود موجبات تهدید علیه سلامت عمومی و آلودگی آب و خاک را فراهم آورده بود با پیگیری های این اداره  ازطریق مراجع قضایی شهرستان به هشت ماه حبس تعزیری محکوم شد.

جودکی افزود: این واحد صنعتی  بدون رعایت الزامات زیست محیطی و با فعالیت غیر اصولی خود از طریق تخلیه پساب تصفیه نشده به محیط موجب آلودگی سفره آب های زیرزمینی  می شدکه پس از بی توجهی به صدور اخطاریه های متعدد  این اداره متصدی واحدخاطی به جرم اقدام علیه بهداشت عمومی و آلایندگی محیط زیست به دادسرا معرفی شد.

  وی با اشاره به اقدامات مخرب این واحدآلاینده، بیان کرد: در جریان رسیدگی به پرونده تخلف این واحد  صنعتی در دادگاه کیفری 2 شهرستان بهارستان، به استناد ماده 688 قانون مجازات اسلامی متهم از حیث ارتکاب جرم تهدید علیه بهداشت عمومی به 8 ماه حبس تعزیری محکوم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محکومیت متصدی یک واحد آلاینده در بهارستان

محکومیت متصدی یک واحد آلاینده در بهارستان