مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 14:402022-01-19پزشكي

دیّر سه ماه بدون مرگ کرونایی را پشت سر گذاشته است


رییس شبکه بهداشت و درمان دیّر گفت: با افزایش پوشش واکسیناسیون تعداد مرگ ومیرهای کرونایی در این شهرستان طی سه ماه گذشته به صفر رسیده است.

- ایسنا/بوشهر رییس شبکه بهداشت و درمان دیّر گفت: با افزایش پوشش واکسیناسیون تعداد مرگ ومیرهای کرونایی در این شهرستان طی سه ماه گذشته به صفر رسیده است.

احمد آخوندی در نشست ستاد مبارزه با کرونا شهرستان دیر اظهار کرد: 8 هزار و 500 نفر از جمعیت واجد شرایط در این شهرستان تاکنون نسبت به تزریق حداقل یک دز واکسن خود اقدام نکرده اند.

وی افزود: از ابتدای طرح سراسری واکسیناسیون کرونا تاکنون 85 هزار دوز واکسن به جامعه هدف این شهرستان تزریق شده است.

آخوندی گفت: ویروس امیکرون سرایت پذیری زیادی نسبت به بقیه سویه ها دارد و باید این ویروس را جدی بگیریم و همگی تلاش کنند تا به وضعیت گذشته مبتلا نشویم.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر افزود: حدود سه ماه است که در این شهرستان هیچ مرگ کرونایی نبوده و همه باید تلاش کنیم تا پروتکل های بهداشتی همچنان رعایت شود.

وی ضمن نگرانی از نزدن ماسک از سوی عده ای از مردم به ویژه کارگران فصلی تبعه افغانستان گفت: با توجه به فصل گوجه چینی کشاورزی، کارگران فصلی در سطح شهر ماسک نمی زنند و در ستاد هم تصویب شده که با آنان برخورد شود اما این مصوبه اجرایی نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیّر سه ماه بدون مرگ کرونایی را پشت سر گذاشته است

دیّر سه ماه بدون مرگ کرونایی را پشت سر گذاشته است