مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 14:352022-01-19اقتصادي

پیشبرد روابط گردشگری ایران و هند منطبق با ذائقه و روحیات گردشگران


تلاش برای شناخت و آشنایی با ذائقه و روحیات گردشگران از کشور هند به عنوان رهنمود از سوی معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در دستور کار رایزن بازرگانی اعزامی به کشور هندوستان قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، پیرو انعقاد تفاهم نامه میان معاونت گردشگری وزارت متبوع و سازمان توسعه و تجارت، نشست توجیهی و آگاهی بخشی از ظرفیت های حوزه گردشگری به صورت اختصاصی از سوی دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی برای حسین بامیری رایزن بازرگانی جدید ایران که قصد عزیمت و فعالیت در کشور هند را دارد، برگزار و موضوع فراهم آوردن زیرساخت های لازم برای شناخت ذائقه و روحیات گردشگران ورودی از هند به عنوان مهم ترین هدف الزامی و در دستور کار قرار گرفت.

بر این اساس در نظر گرفتن نوع ذائقه خوراکی هندی ها مبتنی بر گیاهان، لحاظ کردن اصول ارزشی آنها، در نظر گرفتن فضای مجازی مورد علاقه فعالیت شان و نیز تمایل آنها به نوع مکان و جاذبه های گردشگری و طبیعی بخشی از مباحث مورد توافق برای حرکت به سوی تامین زیرساخت های مورد نیاز مطرح شد.

همچنین در این نشست ارائه و معرفی محصولات متنوع صنعت گردشگری ایران با استفاده از ابزارهای تبلیغاتی و نیز بهره مندی از امکانات اطلاع رسانی موجود و در اختیار رایزنان بازرگانی به عنوان یکی دیگر از مصوبات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشبرد روابط گردشگری ایران و هند منطبق با ذائقه و روحیات گردشگران

پیشبرد روابط گردشگری ایران و هند منطبق با ذائقه و روحیات گردشگران