مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 14:302022-01-19پزشكي

تشکیل 5600 پرونده تخلف بهداشتی در فارس/افزایش 29 درصدی پرونده های قاچاق کالا


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس اعلام کرد که از ابتدای سال تاکنون 5600 فقره پرونده تخلف مرتبط با حوزه بهداشت، درمان و دارو در این استان تشکیل شده است.

- ایسنا/فارس مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس اعلام کرد که از ابتدای سال تاکنون 5600 فقره پرونده تخلف مرتبط با حوزه بهداشت، درمان و دارو در این استان تشکیل شده است.

غلامرضا سالاری چهارشنبه 29 دی به خبرنگاران گفت: بنا به حساسیت پرونده های حوزه بهداشت و درمان و دارو، با توجه به ارتباط مستقیم آن با سلامت جامعه، مقرر شده در رسیدگی به این پرونده ها، احکام قاطع و بازدارنده بوده و مجازات اشد برای متخلفین اعمال شود.

سالاری تعداد پرونده های متشکله در این بخش از ابتدای سال 1400 تاکنون در فارس را 5600 فقره اعلام و اضافه کرد: بیشترین فراوانی این پرونده ها مربوط به رعایت نکردن مقررات بهداشتی توسط صاحبان صنوف بوده که حدود 40 درصد پرونده ها را شامل شده است.

وی با بیان اینکه بر اساس مصوبه 25 دیماه امسال هیئت وزیران، جرایم نقدی قانون نظام صنفی افزایش داشته است؛ از اجرایی شدن قریب الوقوع این قانون خبر داد.

سالاری خاطرنشان کرد: بر اساس قانون جدید، جریمه های رعایت نشدن مقررات بهداشتی توسط اصناف تا 40 میلیون ریال افزایش داشته است بنابراین از کسبه و بازاریان تقاضا داریم که نهایت دقت و حساسیت را در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 5600 پرونده تخلف بهداشتی در فارس/افزایش 29 درصدی پرونده های قاچاق کالا

تشکیل 5600 پرونده تخلف بهداشتی در فارس/افزایش 29 درصدی پرونده های قاچاق کالا