مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 14:302022-01-19بين الملل

انتقال آخرین گروه زنان زندانی محبوس در زندان های آذربایجان به کشور از مرز آستارا


لحظاتی پیش 21 زندانی ایرانی محبوس در زندان های کشور جمهوری آذربایجان شامل 3 زن و 18 مرد از مرز زمینی آستارا وارد کشور شدند.

- ایسنا/گیلان لحظاتی پیش 21 زندانی ایرانی محبوس در زندان های کشور جمهوری آذربایجان شامل 3 زن و 18 مرد از مرز زمینی آستارا وارد کشور شدند.

سیدسعید میرقربانی، سرپرست فرمانداری شهرستان مرزی بندر آستارا در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: انتقال زندانیان بین دو کشور جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان با استناد به توافقنامه فی مابین و با هدف گذراندن ادامه محکومیت در خاک کشور متهمان انجام می شود که این دومین تبادل زندانی میان دو کشور در سال 1400 است.

وی با بیان اینکه در همین راستا 21 نفر از زندانیان محبوس در زندان های جمهوری آذربایجان در چهارچوب این موافقت نامه دقایقی پیش از طریق مرز زمینی شهرستان مرزی بندر آستارا وارد کشور شدند، ادامه داد: از این تعداد سه نفر زن هستند که این آخرین گروه از زندانیان زن ایرانی محبوس در زندان های جمهوری آذربایجان می باشد.

میرقربانی با اشاره به اینکه این تبادل با پیگیری های مستمر سفارت کشورمان در باکو محقق شد، خاطر نشان کرد: زندانیان مرد مبادله شده بلافاصله توسط یک دستگاه اتوبوس به اردوگاه حویق در حد فاصل شهرستان آستارا و تالش و زندانیان زن به زندان لاکان رشت، منتقل شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال آخرین گروه زنان زندانی محبوس در زندان های آذربایجان به کشور از مرز آستارا

انتقال آخرین گروه زنان زندانی محبوس در زندان های آذربایجان به کشور از مرز آستارا