مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 14:252022-01-19پزشكي

20 درصد دانش آموزان با اختلالات اسکلتی روبرو هستند


رییس انجمن علمی فیزیوتراپی ایران گفت: به دلیل استفاده بیش از حد از موبایل، کلاس های مجازی و کم تحرکی، 15 تا 20 درصد دانش آموزان با اختلالات اسکلتی و عضلانی دچار هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس،احمد موذن زاده، رییس انجمن علمی فیزیوتراپی ایران گفت: سی و دومین کنگره فیزیوتراپی ایران 7و 8 بهمن و 13 تا 15 بهمن در هتل المپیک تهران به همت فدراسیون جهانی فیزیوتراپی، دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی و سازمان نظام پزشکی ایران و فدراسیون ورزشی جمهوری اسلامی ایران و با برگزاری 20 سمپوزیوم  علمی آنلاین و کارگاه های حضوری و نمایشگاهی از آخرین تجهیزات و یافته های فیزیوتراپی و توانبخشی در سطح کشور  برگزار می شود.

   وی گفت: به دلیل استفاده بیش از حد از موبایل و کلاس های مجازی و کم تحرکی، 15 تا 20 درصد دانش آموزان با اختلالات اسکلتی و عضلانی دچار هستند.

  رییس انجمن علمی فیزیوتراپی ایران توصیه کرد: بهتر است زمان بیشتری با کودکان مان بگذرانیم و با بیرون رفتن ،توپ بازی، قدم زدن و دویدن، فضای با نشاطی بین خانواده ایجاد کنیم.

  اهوازیان دبیر انجمن فیزیوتراپی گفت: یکی دیگر از گروه هایی که دچار کم تحرکی شده اند سالمندان هستند که به دلیل کرونا و عدم حضورشان در اجتماع شیوع اختلالات اسکلتی و افزایش پوکی استخوان در این افراد بیشتر شده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 درصد دانش آموزان با اختلالات اسکلتی روبرو هستند

20 درصد دانش آموزان با اختلالات اسکلتی روبرو هستند