مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 14:252022-01-19اقتصادي

اختصاص 600 میلیارد تومان برای جبران خسارت وارد شده به سیل زدگان


وزیر کشور با بیان اینکه دولت عزم جدی برای حمایت از هم وطنان سیل زده دارد، گفت: با ارزیابی خسارت های رخ داده برای هم وطنان سیل زده، حمایت های لازم صورت خواهد گرفت.

- وزیر کشور با بیان اینکه دولت عزم جدی برای حمایت از هم وطنان سیل زده دارد، گفت: با ارزیابی خسارت های رخ داده برای هم وطنان سیل زده، حمایت های لازم صورت خواهد گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد وحیدی که به منظور ارزیابی میدانی از آخرین وضعیت شهرهای سیل زده عازم شهر جیرفت شده است درجمع خبرنگاران، گفت: بارندگی های سیل آسا در استان های جنوب شرقی کشور باعث سیل و سیلاب در برخی از شهرها و روستاهای این بخش از کشور شده که در اثر این بلای طبیعی حدود 4 الی 5 هزار نفر از هم وطنان عزیز در محاصره آب قرار گرفتند.

دکتر وحیدی با بیان اینکه از همان ابتدا با استانداران، کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان مرتب در جریان روند امداد رسانی بودم، تصریح کرد: با حضور در استان های سیل زده به دنبال تقویت روند امداد رسانی و بسیج امکانات استانی و بین استانی برای حمایت از هم وطنان سیل زده هستیم.

وی اضافه کرد: با همه دستگاههای ذی ربط از جمله نیروی سپاه، ارتش، کمیته امداد و سایر دستگاهها هماهنگی های لازم برای حمایت از سیل زدگان انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 600 میلیارد تومان برای جبران خسارت وارد شده به سیل زدگان

اختصاص 600 میلیارد تومان برای جبران خسارت وارد شده به سیل زدگان