مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 14:252022-01-19اجتماعي

آغاز ارائه آموزش های زیست محیطی در مدارس خوزستان


مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان از انعقاد تفاهم نامه همکاری با اداره کل آموزش و پرورش استان برای آموزش مسائل زیست محیطی به دانش آموزان خبر داد.

- محمدجواد اشرفی در آیین نواختن زنگ هوای پاک که امروز (29 دی ماه) در یکی از مدارس کوی علوی اهواز برگزار شد، با گرامیداشت روز هوای پاک، اظهار کرد: با توجه به اهمیت هوای پاک در زندگی و سلامت همه ما، یک روز به عنوان روز هوای پاک در تقویم کشور تعیین شده است تا با ارج نهادن به این روز سعی در حفظ محیط زیست داشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: چه خوب است که از امروز به فکر فردا باشیم؛ اینکه امروز برای هوای پاک ارزش خاصی قائلیم به این دلیل است که متوجه شده ایم گذشتگان ما از هوای پاک خوب مراقبت نکرده اند و باعث شده اند که سلامتی در خطر بیفتد و شرایط آب و هوایی دچار تغییرات زیادی شود.

وقوع سیل های ویرانگر، باران های شدید، خشکسالی و.

برای این است که تغییرات آب هوایی صورت گرفته است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان با اشاره به فعالیت های انسانی آسیب رسان به محیط زیست، گفت: روزانه از خودروها، نفت و بنزین استفاده می کنیم و کارخانجات نیز از مواد شیمیایی استفاده می کنند که این دو باعث آلودگی هوا می شوند که در منجر به تغییرات آب و هوایی می شود بنابراین شما دانش آموزان که آینده سازان کشور هستید باید از ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ارائه آموزش های زیست محیطی در مدارس خوزستان

آغاز ارائه آموزش های زیست محیطی در مدارس خوزستان