مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 14:252022-01-19ورزشي

پشت پرده خبر استعفای گل محمدی چیست؟/ نگرانی به خاطر مسائل مالی، بوی اعتصاب می آید؟


پرسپولیسی ها در پایان نیم فصل در شرایطی قرار گرفته اند که با وجود تغییرات مدیریتی برای بهبود شرایط، هر روز اخبار عجیبی پیرامون این تیم مطرح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، هنوز چند روز نشده که رضا درویش به عنوان مدیرعامل جدید پرسپولیس انتخاب شده و اعضای هیات مدیره این باشگاه هم معرفی شدند.

با این تغییرات پیش بینی می شد شرایط سرخپوشان تغییر کند اما نه تنها این اتفاق رخ نداده بلکه به نظر می رسد آتشی زیر خاکستر وجود دارد که هر لحظه این تیم را درگیر خواهد کرد.

جدای از اینکه سرخپوشان باید برای نیم فصل دوم بازیکنان جدیدی را به تیمشان اضافه کنند و هنوز اتفاق خاصی رخ نداده، بازیکنان فعلی این تیم هم شرایط چندان مساعدی ندارند، اتفاقی که در مصاحبه بعد از بازی ذوب آهن در اظهارات پرسپولیسی ها نمایان بود.

ظاهرا در یک ماه اخیر بازیکنان پرسپولیس 3-4 بار تصمیم داشتند در تمرینات شرکت نکنند تا اعتراض خود را به این شکل نشان بدهند اما گل محمدی در صحبت با بازیکنان این تیم مانع از این کار شد.

سرمربی پرسپولیس که با صدری در ارتباط بود از طرف مدیریت باشگاه به بازیکنانش وعده کرد که تا 21 دی ماه بخشی از مطالبات آنها پرداخت می شود اما استعفای شبانه و اینستاگرامی سرپرست سرخپوشان همه را شوکه کرد تا اوضاع بدتر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت پرده خبر استعفای گل محمدی چیست؟/ نگرانی به خاطر مسائل مالی، بوی اعتصاب می آید؟

پشت پرده خبر استعفای گل محمدی چیست؟/ نگرانی به خاطر مسائل مالی، بوی اعتصاب می آید؟