مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 14:202022-01-19سياسي

وضعیت نگران کننده آب و فضاهای آموزشی شهرستان دیر


امام جمعه بوشهر کلاس های تخریبی با این همه ظرفیت صنعتی و تولید ثروت در استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: فضاهای آموزشی در شهرستان دیر و منطقه آبدان نگران کننده است که باید راهکار لازم برای تحقق مطالبات مردم و دانش آموزان تلاش شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر امروز در دیدار جمعی از جوانان خواهر و برادر، امام جمعه و مسئولین شهر آبدان، یکی از مناطق مهم و تاریخی جنوب ایران را شهرستان دیر دانست و اظهار داشت: شهرستان دیر با مردمان ولایت مدار و انقلابی جایگاه مهمی در انقلاب و صحنه های مختلف انقلاب اسلامی داشته است.

  وی با تأکید بر تألیف کتاب تاریخی فرهنگی بر اساس توانمندی ها و نقش مردم آبدان در عرصه های مختلف خاطر نشان کرد: نقاط مختلف استان بوشهر نقش مهم و قابل توجهی در ادوار مختلف تاریخی در عرصه های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و دفاعی داشته اند که باید این افتخارات ضبط و مستندسازی شود.

  امام جمعه بوشهر، ماندگاری تاریخ یک قوم و منطقه را مهم و با اهمیت دانست و بیان کرد: تاریخ، ریشه حیات یک قوم محسوب می شود و اگر نوشته و ضبط نشود عظمت و افتخارات آن قوم به فراموشی سپرده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت نگران کننده آب و فضاهای آموزشی شهرستان دیر

وضعیت نگران کننده آب و فضاهای آموزشی شهرستان دیر