مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 14:202022-01-19سياسي

سواد علمی بدون روحیه شاگردپروری آفت است


نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: ممکن است کسی از سواد علمی بالایی برخوردار باشد اما روحیه شاگردپروری نداشته باشد که این از نظر ما یک آفت است.

- محمد مهدی زاهدی در همایش منطقه ای هیأت های اجرایی جذب دانشگاه های استان های کرمان و هرمزگان در دانشگاه شهید باهنر کرمان بیان کرد: به باور بنده بایستی بر اساس بیانیه گام دوم نگاه مجددی به سیاست گذاری ها و آیین نامه های جذب اعضای هیت علمی دانشگاه ها نمود.

وی در رابطه با برخی از مواردی که نیاز به نگاه مجدد دارند توضیح داد: الان نگاه مقاله محوری به جذب اعضای هیئت علمی است و هرکس مقالات بیشتری در مجلات معتبر بین المللی با ارزش ظاهری بالاتر داشته باشد دراولویت جذب قرار می گیرد.

زاهدی ادامه داد: ضمن احترام به مقاله نویسی و جایگاه تولید و نشر علم، اگر خوراکی هم در این مقالات تهیه کنیم بیشتر بیگانگان استفاده می کنند.

در نگاه جدید در نظر داشتن بیانیه گام دوم باید محور قناوری و نوآوری را ملاک عمل قرار دهیم و نظام ملی نوآوری را هرچه زودتر در کشور پیاده کنیم و در چهارچوب آن آیین نامه ارتقا و سیاست گذاری های جذب اعضای هیئت علمی تغییر و تحول پیدا می کند.

وی اضافه کرد: ما در مباحث مربوطه به جذب کمترین توجه از نظر حتی شکلی و ظاهری به دو سند بزرگ و معتبر کشور یعنی بیانیه گام دوم و سن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سواد علمی بدون روحیه شاگردپروری آفت است

سواد علمی بدون روحیه شاگردپروری آفت است