مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 14:152022-01-19اقتصادي

افزایش مودل دوم تصفیه خانه تا ظرفیت 550 هزار نفر در اردبیل


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل گفت: تلاش می کنیم تا با توسعه مدول دوم تصفیه خانه آب اردبیل تأمین آب آشامیدنی 550 هزار نفر را در اردبیل عملیاتی کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا نعمت سلطانی ظهر چهارشنبه در بازدید از طرح تصفیه خانه فاضلاب اردبیل اظهار کرد: تصفیه خانه جدید آب اردبیل تا یک سال آینده با تأمین اعتبار لازم تکمیل می شود.

وی تصریح کرد: برای احداث و راه اندازی تصفیه خانه آب اردبیل 110 میلیارد تومان اعتبار بر اساس ماده 56 بودجه با مشارکت بانک عامل مصوب شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل گفت: با تخصیص اعتبار لازم، پیمانکار فعالیت خود را شروع کرده و در صدد هستیم هم خروجی فعلی و هم توسعه مدول دوم را تا ظرفیت تأمین آب آشامیدنی 550 هزار نفر عملیاتی کنیم.

نعمت سلطانی به افزایش 15 درصدی مصرف آب در تابستان امسال اشاره کرد و افزود: اگر همین روند افزایش مصرف ادامه پیدا کند، ما در تأمین آب آشامیدنی اردبیل و سرعین با مشکل جدی روبه رو خواهیم شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: تمام ظرفیت ها برای تولید و انتقال آب به شهرهای اردبیل و سرعین انجام شده هر چند منابع آب پشت سد یامچی 40 درصد نسبت به سال گذشته کاهش یافته اما در ماه های اخیر تمام تلاش بر این است تا نیاز شهروندان به آب آشامیدنی تأمین شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش مودل دوم تصفیه خانه تا ظرفیت 550 هزار نفر در اردبیل

افزایش مودل دوم تصفیه خانه تا ظرفیت 550 هزار نفر در اردبیل