مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 14:152022-01-19بين الملل

وال استریت ژورنال: آمریکا در پی تحریم حامیان روسیه در اوکراین است


در ادامه تلاش های غرب برای تشدید فشارها علیه مسکو، یک روزنامه آمریکایی گزارش کرده است که واشنگتن قرار است تحریم هایی را علیه حامیان روسیه در اوکراین وضع کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال در گزارشی اختصاصی به نقل از مقام های آمریکایی نوشت در حالیکه آنتونی بلینکن برای دیدار با رهبری اوکراین و همتای روس خود، عازم اروپا شده است، ایالات متحده در حال آماده سازی تحریم های مالی علیه برخی شخصیت های اوکراینی است که واشنگتن آن ها را جدایی طلبان حامی روسیه در اوکراین توصیف می کند.

طبق این گزارش مقام های آمریکایی می گویند که این اقدام آمریکا بخشی از نمایش دیپلماسی و فشار است که واشنگتن امیدوار است روسیه را از حمله به اوکراین منصرف کند.

بنا به گفته مقام های آمریکایی در حالیکه طی ماههای اخیر تنش ها میان ایالات متحده و همپیمانان اروپایی این کشور با روسیه در خصوص موضوع اوکراین تشدید شده است، تصمیم واشنگتن برای تحریم شخصیت های اوکراینی نشان می دهد که ایالات متحده هنوز درباره هدف قرار دادن مستقیم روسیه تردید دارد.

طبق این گزارش، تحریم های جدید آمریکا که احتمالاً دارایی های دستکم چهار شخصیت اوکراینی را مسدود خواهد کرد، احتمالاً اوایل فردا (پنجشنبه) اعلام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وال استریت ژورنال: آمریکا در پی تحریم حامیان روسیه در اوکراین است

وال استریت ژورنال: آمریکا در پی تحریم حامیان روسیه در اوکراین است