مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 14:102022-01-19اقتصادي

انتشار آگهی های پیش فروش بدون مجوز وجهه قانونی ندارد


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: درج هرگونه انتشار آگهی پیش فروش ساختمان بدون اخذ مجوز، غیرقانونی بوده و با متخلفان مطابق قانون برخورد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جلال آفاقی ظهر چهارشنبه در جلسه بررسی نحوه اجرای قانون پیش فروش ساختمان در اردبیل با اشاره به اینکه مجازات حبس در انتظار پیش فروشندگان خارج از دفترخانه اسناد رسمی است، اظهار کرد: متأسفانه به دلیل عدم اجرای کامل این قانون شاهد تشکیل پرونده های متعدد در محاکم هستیم.

وی تصریح کرد: ضروری است تا دستگاه های متولی و ناظر دقت و نظارت کافی بر این امر داشته باشند تا از بروز بسیاری از اختلافات و دعاوی پیشگیری شود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: مطابق قانون اجازه پیش فروش ساختمان منوط به پیشرفت 30 درصدی کار است و خریدار پس از مذاکرات مقدماتی در بنگاه های املاک، برای تنظیم سند پیش فروش رسمی باید به دفاتر اسناد رسمی مراجعه کند.

آفاقی با اعلام اینکه به جد پیگیر اجرایی کردن جامع و کامل این قانون در استان هستیم، افزود: هرگونه انتشار آگهی پیش فروش ساختمان از سوی اشخاص در مطبوعات و رسانه ها بدون اخذ مجوز غیرقانونی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار آگهی های پیش فروش بدون مجوز وجهه قانونی ندارد

انتشار آگهی های پیش فروش بدون مجوز وجهه قانونی ندارد