مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 14:052022-01-19اقتصادي

نمایشگاه عرضه مستقیم برای اصناف مشکل ساز بود


یکی از مشکلات اصناف در سال های اخیر برگزاری نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا در بازه زمانی کاری اصناف بود که کاهش کیفیت برگزاری این نمایشگاه ها و نارضایتی مکرر اصناف و مردم از آن ها باعث شد از سال گذشته با برگزاری فروش های فوق العاده .

- رییس اتاق اصناف ایران گفت: یکی از مشکلات اصناف در سال های اخیر برگزاری نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا در بازه زمانی کاری اصناف بود که کاهش کیفیت برگزاری این نمایشگاه ها و نارضایتی مکرر اصناف و مردم از آن ها باعث شد از سال گذشته با برگزاری فروش های فوق العاده به جای نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا موافقت شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید ممبینی در نشست بررسی برگزاری دومین جشنواره فروش فوق العاده نمایشگاهی به وسعت ایران با اشاره به خسارات وارد شده به اصناف در دوره شیوع کرونا، گفت: در سال گذشته برگزاری نمایشگاه به وسعت ایران در دستور کار قرار گرفت که خوشبختانه بازدهی مطلوب، رضایت و آرامش در بازار را به دنبال داشت.

بنابراین امسال نیز برگزاری جشنواره فروش فوق العاده با وسعت و گستردگی بیشتر نسبت به سال گذشته در دستور کار اتحادیه های صنفی منتخب سراسر کشور قرار گرفته است.

وی افزود: در شرایط رکود بازار باید تلاش کنیم این طرح از جذابیت و تنوع بالایی برخوردار باشد و قیمت ها نیز با حداقل سود عرضه و موجب استقب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه عرضه مستقیم برای اصناف مشکل ساز بود

نمایشگاه عرضه مستقیم برای اصناف مشکل ساز بود